درباره ما

شرکت داده گستران دنا (دی جی دنا) در سال 1378 با هدف خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز و ارائه بهترین‌ها در زمینه محصولات پزشکی در ایران تاسیس گردید. بیش از ربع قرن سابقه موفق، پرسنل متخصص و کارآمد و ارائه محصولات با برترین کیفیت به همراه توزیع سریع و دقیق، افتخار این شرکت می‌باشد.
فعالیت شرکت دی جی دنا شامل تولیدات و واردات در 4 حوزه: تجهیزات پزشکی، محصولات مصرفی بیمارستانی، محصولات پوست و زیبایی و محصولات مراقبت از زخم تشکیل گردیده است.
محصولات تولیدی این شرکت، با استفاده از ماشین‌آلات اتوماتیک و بسیار پیشرفته و در کلین‌روم‌های مجهز، مطابق با استانداردهای جدید جهانی، تولید و بسته‌بندی شده که تمامی آنها دارای مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین گواهینامه CE از اتحادیه اروپا و استاندارد جهانی ISO 13485-2016 می‌باشند.
علاوه بر آن، واردات شرکت دی جی دنا، از چند کمپانی‌ شناخته شده و معتبر جهانی صورت می‌پذیرد که عبارتند از:

  • نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی ScarHeal آمریکا در حوزه محصولات مراقبت از پوست، درمان اسکار و اثرات به جا مانده از زخم، سوختگی، آکنه و بخیه، از سال 1389 تا کنون
  • نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی T&L کره جنوبی در زمینه پانسمان‌های پیشرفته با برند RenoCare
  • نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی Stex کره جنوبی در حوزه تردمیل‌های تخصصی پزشکی

به پشتوانه تجارب طولانی و ارزشمند مدیران، همکاری و همدلی تیمی متخصص، خط مشی این شرکت عرضه ی با کیفیت‌ترین محصولات پزشکی به جامعه هدف و همکاری با شبکه‌ای گسترده از نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور می‌باشد.